To privatister står i gangen på Akademiet Privatistskole

Om Akademiet Privatistskole Ålesund

Akademiet Privatistskole Ålesund tilbyr eksamensrettede privatistkurs for deg som skal ta eksamen som privatist. Skolen er sentralt plassert i forhold til kommunikasjon med buss og hurtigbåt. Skal du ta opp flere fag som privatist tilbyr vi ulike pakkeløsninger eller forkurs.

Byens beste utsikt

Akademiet Privatistskole Ålesund er en stor og flott skole som ligger helt ved vannkanten i Ålesund sentrum. Med byens flotteste utsikt ser du utover havet og kan følge med når Hurtigruten legger til kai.

Skolen er samlokalisert med Akademiet VGS Ålesund. Her finner du derfor et stort utvalg av lesesaler, grupperom og klasserom som du kan benytte deg av som privatist hos oss. I tillegg har vi en kantine i 5. etasje og en egen Starbucks i 1. etasje.

I Ålesund sentrum finnes det er stort utvalg butikker, kafeer og restauranter, og det er enkelt å komme seg til skolen med offentlig transport.

Hos oss får du gratis rådgiving, gratis parkering på ettermiddagene, og ikke minst – dyktige og erfarne lærere som ønsker at du skal lykkes.

@akademiet.no

♬ Summer – Croquet Club

Akademiet Privatistskole Ålesund ligger mellom Moloen og Ålesund havn. Nærmeste busstopp er Apotekertorget og Hurtigbåtkaia i Ålesund sentrum ligger kun en 5 minutters gåtur unna skolen.

Kom gjerne innom for gratis rådgivning. Velkommen til oss!

E-post: privatist.alesund@akademiet.no

Telefon: +4798233111

Adresse: Molovegen 5, 6004 Ålesund, Norge

Hos oss kan du velge mellom undervisning i våre flotte lokaler i Molovegen 5, LIVE-undervisning eller med Akademiet Nettstudier.

Våre privatister

Emilie er privatist på Akademiet

Emilia

Akademiet Privatistskole Ålesund

– Lærerne er veldig interessert i å lære bort og enkle å snakke med. Skulle man sette seg fast, så tilrettelegger de for at du skal forstå.

Kontakt Akademiet Privatistskole Ålesund