Annette står utenfor inngangen til Akademiet Privatistskole Bergen

Om Akademiet Privatistskole Bergen

Våre fag

Akademiet Privatistskole Bergen tilbyr et helhetlig undervisningsopplegg skreddersydd for deg som skal opp til privatisteksamen.

Nygård: Studentsentrum av Bergen

Akademiet Privatistskole Bergen ligger i Jonas Reins gate 4 i hjertet av Bergen. Skolen befinner seg i nærheten av Nygårdsparken og Universitetet i Bergen. Skolen er nyoppusset med freshe lokaler og tilgjengelig plassering.

Inne på skolen finner du flere klasserom og grupperom hvor elevene kan jobbe i kollokviegrupper eller ha fokusert studietid. Du finner også et stort fellesområde i første etasje hvor både privatister og elever på Akademiet VGS Bergen holder til.

På Akademiet Privatistskole Bergen får du dyktige lærere og et hyggelig studiemiljø!

For de som reiser med offentlig transport, er skolen lett tilgjengelig med buss og bybane, med nærmeste holdeplasser som «Studentsenteret og «Nygård». Rett i nærheten finner du også en rekke kafeer, restauranter og butikker.

E-post: privatist.bergen@akademiet.no

Telefon: +4798233111

Adresse: Jonas Reins gate 4, 5008 Bergen

Hos oss kan du velge mellom undervisning i våre flotte lokaler i Jonas Reins gate 4, LIVE-undervisning eller via våre nettstudier.

Våre privatister

Mia

Mia

Akademiet Privatistskole Bergen

– Jeg synes det er en veldig god lokasjon. Det er veldig greit at skolen ligger så sentralt som den gjør. Det er veldig enkelt å komme seg til og fra.

Sanne

Sanne

Akademiet Privatistskole Bergen

– Jeg var litt redd for at det kanskje ble litt mye, men man får veldig god undervisning her og jeg har fått gode rutiner etter at jeg begynte her. Det går overraskende greit