To privatister står i gangen på Akademiet Privatistskole

Om Akademiet Privatistskole Drammen

Våre fag

Akademiet Privatistskole Drammen tilbyr eksamensrettede privatistkurs for deg som skal ta eksamen som privatist. Skal du ta opp flere fag som privatist tilbyr vi ulike pakkeløsninger eller forkurs.

Midt på Strømsø Torg

Akademiet Privatistskole Drammen ligger i sentrum av Drammen, midt på togstasjonen på Strømsø Torg. Her har du byens beste utsikt over Drammenselva, og det er mange kafeer, butikker og restauranter rett utenfor døra.

På Akademiet Privatistskole Drammen har vi to store klasserom og en felles lesesal som du fritt kan benytte deg av. Skolen holder åpent for våre privatister hele dagen, slik at du kan komme når det passer deg best. På skolen finner du også et eget kjøkken med gratis kaffe, kakao og te. Du kan også tilberede varmmat om du ønsker det.

Vi er stolte av å ha et godt studiemiljø blant elevene og dyktige lærere som ønsker at du skal lykkes!

Pendler du? Du kommer deg enkelt til skolen med både tog, buss, bil og sykkel. Det er inngang til skolen fra ventehallen på Drammen stasjon eller bruk egen inngang rett på Strømsø Torg.

E-post: privatist.drammen@akademiet.no

Telefon: +4798233111

Adresse: Strømsø Torg 1, 3044 Drammen

Hos oss kan du velge mellom undervisning i våre flotte lokaler på Strømsø Torg 1, LIVE-undervisning eller med Akademiet Nettstudier.

Våre privatister

silje

Silje

Akademiet Privatistskole Drammen

– Jeg tenker at det er en veldig stor fordel at det er et litt større miljø, og at man kan møte andre som man kan samarbeide med og som kanskje har de samme målene som deg selv.

Aida

Aida

– Akademiet Privatistskole Drammen
Det som er bra med Akademiet er at lærerne bryr seg. De vil at du skal nå målene dine og det setter jeg veldig stor pris på.

Marthe

Marthe

Akademiet Privatistskole Drammen

– Jeg synes at lærerne her engasjerer seg i elevene og ønsker virkelig at de skal oppnå de karakterene de ønsker.

Kontakt Akademiet Privatistskole Drammen