To privatister står i gangen på Akademiet Privatistskole

Om Akademiet Privatistskole Fredrikstad

Våre fag

Akademiet Privatistskole Fredrikstad tilbyr eksamensrettede privatistkurs for deg som skal ta eksamen som privatist. Skal du ta opp flere fag som privatist tilbyr vi ulike pakkeløsninger eller forkurs.

Nye lokaler rett ved elvekanten

Akademiet Privatistskole Fredrikstad ligger i helt nye lokaler rett ved elvekanten på Værste i Fredrikstad sentrum. I umiddelbar nærhet til skolen finner du et stort utvalg butikker og kafeer, Fredrikstad Stadion, NRK Østfold, Høgskolen i Østfold og flere andre utdanningsinstitusjoner.

Akademiet Privatistskole Fredrikstad er samlokalisert med Akademiet VGS Fredrikstad. Inne på skolen har vi flere flotte leseplasser, store og lyse klasserom og inspirerende og dyktige lærere. Ta gjerne kontakt med våre rådgivere, dersom du jar spørsmål om skolen eller fag vi tilbyr!

Reiser du med offentlig transport, kan du enkelt komme deg til skolen med byferje, tog eller buss. Du kan også sykle eller vandre langs Glomma!

E-post: privatist.fredrikstad@akademiet.no

Telefon: +4798233111

Adresse: Stadion 13, 1671, Fredrikstad, Norge

Hos oss kan du velge mellom undervisning i våre flotte lokaler i Stadion 13, LIVE-undervisning eller med Akademiet Nettstudier.

Kontakt Akademiet Privatistskole Fredrikstad