To privatister står i gangen på Akademiet Privatistskole

Om Akademiet Privatistskole Sandnes

Våre fag

Dette får du

Akademiet Privatistskole Sandnes tilbyr et helhetlig undervisningsopplegg skreddersydd for deg som skal opp til privatisteksamen.

Kunnskapens oase: Innendørs skolegård midt i sentrum

Akademiet Privatistskole Sandnes ligger i Sandnes sentrum i et stort, lyst og moderne skolebygg. Skolen er samlokalisert med Akademiet VGS Sandnes, så her finner du et yrende studentmiljø med mange hyggelige vgs.-elever.

Akademiet Privatistskole har en unik innendørs skolegård med egen Starbucks. Her finner du mange hyggelige steder det er lett å finne arbeidsfokus. På skolen har vi gode rådgivere og fantastiske lærere som ønsker at du skal lykkes. Bruker du skolen på kveldstid kan du nyte selvbetjent kantine inne i skolebygget!

Kom gjerne innom skolen for å få gratis rådgivning eller ta kontakt med oss på chat eller telefon.

Velkommen til oss!

Her finner du oss

Du kommer deg enkelt til skolen med buss, tog, sykkel eller bil. Nærmeste busstopp heter Storgata og Sandnes sentrum stasjon ligger 5 minutter gange fra skolen. Rett utenfor inngangen er det et stort utvalg butikker, kafeer og restauranter.

Se våre fag

Dag – kveld – nett

Ved våre skoler tilbyr vi undervisning på dag- og kveldstid. Her får du undervisning én økt i uka over 12 (semesterkurs) eller 24 uker (årskurs). Velger du nettstudier ved vår nettskole har du tilgang til faget 24/7 i 18 måneder.

Vi har så stor tro på vårt undervisningsopplegg at vi tilbyr deg som ønsker å forbedre karakterer karaktergaranti!

E-post: privatist.sandnes@akademiet.no

Telefon: +4798233111

Adresse: Langgata 1, Sandnes, Norge

Hos oss kan du velge mellom undervisning i våre flotte lokaler i Langgata 1, LIVE-undervisning eller med Akademiet Nettstudier.

Våre kurstyper

Inkludert i kursprisen hos oss får du:

• Eksamensrettet undervisning
  • Dyktige og engasjerte lærere
  • Innleveringer, skrivedager og praktiske kurs
  • Praktiske labøvelser i realfag
  • Leksehjelp
  • Avsluttende prøveeksamen (skriftlig og/eller muntlig)
  • 60 minutters timer
  • Gratis rådgivning
  • Tilgang til læringsplattformen Canvas
  • Gratis Office 365-pakke

Våre privatister

Oversiktsbilde av tre elever som jobber med fag på Akademiet Privatistskole Sandnes.

Studentportrett

Louise

Akademiet Privatistskole Sandnes

– Akademiet skilte seg ut som den beste aktøren ved at de kunne tilby både karaktergaranti, Klasserom full flex og dyktige lærere.

Henriette

Studentportrett

Henriette

Akademiet Privatistskole Sandnes

– Målet mitt med å ta fag på Akademiet er å enten komme inn på Politihøgskolen eller paramedisin. Da trenger jeg høyere snitt. Jeg valgte Akademiet fordi det var nærme og fordi du kan delta på undervisning både på dagtid og kveldstid. Det gjør det mye enklere å følge opp alt av undervisning.

Kontakt Akademiet Privatistskole Sandnes